Dorama: Ikemen Desu Ne- recenze

10. července 2012 v 14:45 | K-chan |  Dorama a Anime, Manga

Takže, příběh je dívce o Miko a jejím dvojčeti/bratru Miovi. Sourozenci už jako děti ztratili oba rodiče, takže vyrůstali v sirotčinci. Tam si také slíbili, že jednoho dne Mio dokáže, aby Miko ztracenou maminku znovu viděla. O hodně let později, když už jsou oba dospělí, je Miko novickou v kostele a má odjet studovat do Říma. To by se taky stalo, nebýt bratrovy opilecké bitky, ve které si zlomil nos. Mio, který byl nedávno vybrán jako nový člen skupiny A.N.JELL, musí odjet do Ameriky na operaci, přičemž zahojení zranení bude trvat kolem tří měsíců. Jenže stát se zpěvákem, aby se na něj matka přišla podívat, byl Miův velký sen, a tak Miko nezbývá nic jiného, než upustit od studia, vydávat se za chlapce a vstoupit do A.N.JELL místo Mia. K tomu samozřejmě patří i bydlení s ostatními členy, Renem, Shuem a Yuukim... Jak dlouho se ale Miko bude dařit skrývat svou dívčí identitu?

SPOILER:
Příběh se v podstatě točí okolo známého a oblíbeného tématu opačného harému. Dívka, obklopená několika chlapci, kteří jsou do ní beznadějně zaláskovaní. Koho si ale ona vybere? Myslím, že to bylo už od začátku jasné. Hlavní hrdinka si vždycky vybere hlavního pitomce, i kdyby jí nadával do krav a ostatní jí lezli pod nos s kytkama a čokoládou. Je to tak ohrané! Zvlášť když pokaždé fandím někomu jinému:D
Dorama mě moc nezaujala, to spíš herci:) Zvlášť Fujigaya Taisuke a Yaotome Hikaru ze skupiny Hay! Say!JUMP!

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.